Reklama na Facebooku, czyli sponsorowane formy promowania firmy

Reklama na Facebooku, czyli sponsorowane formy promowania firmy Warszawa http://pomarancza.pl/oferta/employer-branding

 Mimo że główną formą promowania marki w mediach społecznościowych jest założenie profilu danej firmy i wchodzenie w interakcje z fanami przedsiębiorstwa, warto – zwłaszcza na początku działalności – przeznaczyć pewien budżet na wykorzystanie reklamowego potencjału portalu, z którego korzystamy. Dzięki temu, mamy możliwość nie tylko budowania wizerunku marki, ale także promowania się wśród osób, które jeszcze o nas nie słyszały, czyli zwiększania zasięgu.

Do oferty sponsorowanych działań promocyjnych na Facebooku należą posty sponsorowane (dzięki którym możemy zwiększyć zasięg udostępnianych treści o np. znajomych naszych fanów), reklamy na bocznych bannerach i między postami w głównym streamie, a także wiele innych.

 

Alba Plus

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *