Jak zaangażować fanów?

Jak zaangażować fanów? www.avsy.pl

 Jedną z największych zalet portali społecznościowych takich jak Facebook jest to, że jest to wspaniałe narzędzie do komunikowania się z klientami i potencjalnymi kontrahentami naszej firmy. Dzięki temu, możemy nie tylko poznać ich potrzeby, a dzięki temu lepiej trafiać z naszą ofertą w ich gusta, ale także bardziej zaangażować ich w relację z marką i wytworzyć u nich lojalność wobec danego brandu.

http://hunters.pl/oferta/sulechow.html

Jakie są sposoby na większe zaangażowanie fanów w działalność na fanpage’u (komentowanie, ocenianie, odpowiadanie na nasze pytania itp.)? Ważne jest to, żeby prowadzić systematycznie nasz fanpage oraz zróżnicować nasze kanały dotarcia do klientów. Nie można zamykać się jedynie na tradycyjne metody reklamy. Niektóre formy angażowania fanów są bardzo skuteczne (np. z łatwością przybędzie nam dzięki nim kilkadziesiąt fanów albo wiele nowych komentarzy), jednak nie budują one długotrwałego przywiązania klienta do naszej marki. Należy do nich np. wrzucanie na profil ładnych zdjęć czy zabawnych filmików – wiele osób zaaprobuje taką formę reklamowania firmy, ponieważ jest ona przystępna i łatwo przyswajalna nawet w krótkim czasie. Warto pamiętać, że nie ilość fanów się liczy a interakcja z fanami, których posiadamy.

Bardziej skuteczne i korzystne na dłuższą metę będzie jednakże przeplatanie takich treści pytaniami mogącymi pomóc nam poznać naszych klientów, efektownymi akcjami, z których może powstać viral (czyli które rozniosą się w sieci dając nam dodatkowy rozgłos i zwiększając zasięg naszej działalności). Warto jest pytać fanów naszej firmy o ich opinie, poglądy, potrzeby.

strony internetowe lubuskie

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *